Pengedar Shaklee Sungai Petani - 0134868608: KULIT SEMAKIN FLAWLESS DAN JERAGAT SEMAKIN KURANG

26 September 2017

KULIT SEMAKIN FLAWLESS DAN JERAGAT SEMAKIN KURANG

Saya adalah pengguna tegar Vivix sejak Mei 2017, dulu pernah juga cuba Vivix, tapi konsisten macam sekarang. Kesan Vivix kepada kulit saya tidaklah begitu cepat mungkin sebab saya tidak melindungi kulit dengan sun block protection apabila keluar rumah.
.
ESP dan Vita C memang supplemen harian saya. Dari mula saya bersama Shaklee sampailah sekarang. Ada jugalah kadang stop setahun dua waktu tidak aktif. Masa itu memang nampak kulit muka kusam, dan kurang tenaga
.
Jadi, bermula pada bulan Julai saya ambil Collagen pula. Bertekad mau cantik sudah, sebab umur dan nak 40an. Biasalah Perempuan mana yang tidak suka cantik kan? Biarpun saya tidak kisah, tapi untuk suami tercinta mestilah mau cantik juga
.
30 Julai 2017, saya ambil gambar ini selepas habis 1 kotak Collagen. Sebelum 30/7/17, pori pori saya lagi besar dari ini. Lagi teruklah pendek kata. Jadi saya tambah GLA Complex ..Secara tidak langsung, saya amal Set The Radiant 4 bermula dari 30/7/2017.
.

Semakin hari, saya sendiri merasakan kulit muka saya semakin baik. Jeragat semakin berkurang. Dan yang paling saya perasan adalah kulit tidak lagi kusam macam dulu. Belum flawless lagi, tapi nampak perbezaan selepas 1 bulan.
.
Harap testimoni saya ini memberi manfaat kepada yang lain. Jangan putus harapan, cuba The Radiant 4, pasti ada harapan. Tidak cuba, janganlah mengharap.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Fb: Eida Ruzaidah Rahman
PAGES :Hugsmirrah E_Shope


Email: ieydamirrah@gmail.com
No. Hp: 013-4868608


Pengedar Shaklee Sungai Petani Kedah COD Ambangan Heights, Bandar Baru Sungai Lalang, Laguna Merbok, Amanjaya Mall, Bedong dan sekitarnya

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

VITAMINS_SUPPLEMENTS SHAKLEE Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign